CTR - kaj je Yandex. Formula izračuna in primeri

24. 4. 2019

RPK je vrednost klikanja na spletno mesto (kratica, ki izhaja iz angleške fraze »klikni«), ki služi kot merilo učinkovitosti oglaševalske akcije. Čim višji je odstotek prikazov in klikov, tem boljši je bil oglas. Kako deluje?

Načela kontekstualnega oglaševanja

Kontekstno oglaševanje je trenutno eden izmed najbolj učinkovitih in plačljivih načinov za vlaganje v promocijo vašega podjetja ali izdelka na internetu. To je oglas, ki se prikaže uporabniku, ki je prikazal dejavnost iskanja na spletu določene narave.

Na primer, uporabnik želi kupiti železo in napisati zahtevo za "nakup železa" v nizu iskalnikov. Na podlagi te zahteve je prikazano kontekstualno oglaševanje. Nevsiljivo je uporabniku pokazano, kaj potrebuje v tem trenutku.

Učinkovitost oglaševalske akcije določa, kako pravilno je bila konfigurirana. Pomembno je, da je oglas pomemben za iskalne poizvedbe strank. Grobo rečeno, če uporabnik išče železo, mu ne smete pokazati smuči.

kaj ctr dobro

Meritve oglaševanja vsebine

Meritve oglaševanja vsebine so digitalni kazalci njene učinkovitosti.

Za izračune, tržniki in SEO strokovnjaki izračunajo naslednje vrednosti:

  • RPK je razmerje med številom klikov in skupnim številom prikazov;
  • CPA je razmerje med stroški oglaševanja in ciljnimi ukrepi, ki jih izvajajo uporabniki, ceno na akcijo;
  • SRO - nakupna cena, ki se izračuna po enakem načelu kot CPA, plačajo se le ciljno usmerjeni ukrepi;
  • DRR - je razmerje med stroški oglaševanja in dobičkom, ki ga povzroča ta oglaševalska kampanja.
kazalnik ctr

CTR bomo obravnavali kar se da podrobno, saj ta kazalnik kaže, kako pravilno je izbrana publika in koliko vaše oglasno mesto izpolnjuje pričakovanja potencialne stranke, izraža njegovo potrebo. Če je RPP nizka, ostanejo praviloma z redkimi izjemami drugi kazalniki nizki. Ta kazalnik se najprej obravnava in je mogoče primerjati učinkovitost iste kampanje na različnih lokacijah.

Kako izračunati RPK

Ta kazalnik je zelo preprost. Naj bo A število klikov in B število zadetkov. V tem primeru je formula za izračun RPK naslednja:

  • CTR = A / B * 100%.

Na primer, oglas je bil prikazan 1000 krat. Od tega tisočkrat je na povezavo kliknilo 10 ljudi. V tem primeru bo RPK: 10/1000 x 100% = 1%

Če je bil oglas prikazan enako tisočkrat, vendar je povezavo kliknilo 200 ljudi, potem bo RPK enak 20%, kar velja za visoko vrednost.

Katera RPK se šteje za visoko in nizko

Kako jo opredeliti? Ker je RPK pokazatelj začetne učinkovitosti oglasa, ga je treba ustrezno oceniti. To je potrebno, da se lahko popravi besedilo promocijskega delovnega mesta v primeru nizke učinkovitosti ali da se nadaljuje v istem duhu.

Kaj je dober CTR?

Kaj morate vedeti o RPK v kontekstnem oglaševanju? To je dejstvo, da je med vsemi internetnimi oglasi povprečna stopnja klikanja najvišja. Če 1% je dobro za banner oglaševanje, nato pa v Yandex.Direct, isti 1% velja za nizko število.

ctr neposredno

Stopnja klikov je pri kontekstualnem oglaševanju pod 5% - to je zelo slabo in neučinkovito, 5-15% je običajen RPK za iskalnik. Več kot 15% - dobiš nekaj briljantnega, nadaljuj z dobrim delom.

Pomembno je razumeti, da je za ustrezno in statistično pomembno sliko RPK potrebnih dovolj podatkov, kar je v našem primeru zadostno število prikazov. Če ste imeli 4 predstave in dva klika, bo RPK 50%, vendar to še vedno ne pomeni ničesar. Vključujemo logiko in CTR pravilno upoštevamo. Več zadetkov, bolj pomembna je slika.

Kje iskati in kako nastaviti prikaz CTR v Yandexu

V oglaševanju urad "Yandex" je zavihek s statistiko oglasov, ki so se že začeli prikazovati. Vidite lahko vse, vključno s CTR.

Če si želite ogledati RPK, morate pravilno nastaviti odštevanje v "Čarovniku". Statistike oglasov si lahko ogledate po dnevih, mesecih, oglaševalskih akcijah in regijah. Vsaka od teh številk je pomembna za analizo splošne učinkovitosti oglaševanja.

V "Master of Counts" lahko neposredne ključne fraze CTR pogledate ločeno s posebnimi umestitvami in dinamičnimi prikazi. Za zanesljivo oceno RPK gledamo na zajamčene prikaze, to je RPK s posebno umestitvijo.

učinkovito oglaševanje

Prikazujemo le prikaze v storitvi Yandex, brez prikazov iskalnikov naših partnerjev.

Tudi razvrščanje po zahtevah je mogoče konfigurirati tako, da boste jasno videli, kako pomembne so iskalne poizvedbe za oglaševanje. Če nastavite povečanje ali padajoče število CTR, lahko takoj vidite tiste, ki so neučinkoviti.

Kako povečati RPK v Yandexu

Svoj oglas lahko povečate tako, da upoštevate nekaj priporočil:

  1. Delamo na besedilu objave. Naslov oglasa mora na kratko, jedrnato in jasno odražati vaš edinstveni prodajni predlog. Uporabnik mora vedeti, zakaj mora slediti povezavi.
  2. Za vsako ozko temo morate ustvariti svoj oglas. Če uporabnik išče železo, je bolj verjetno, da klikne na povezavo "železo" in ne na povezavo "gospodinjski aparati".
  3. Vse prednosti vašega predloga morajo biti navedene v besedilu. Uporabniku je na eni strani prikazanih več kot 10 povezav. Kakšne koristi mu bo dala natanko vaša ponudba. Vse promocije, popusti in bonusi morajo biti takoj vidni.
  4. V besedilu uporabite iste poizvedbe, ki jih pišejo uporabniki.
  5. Oglas mora biti izostren po regijah. V besedilu oglasa je prikazano tudi ime mesta ali mesta. Če uporabnik išče železo v Permu, potem je bolj verjetno, da klikne na "kupiti železo v Permu", kot samo na "kupiti železo."
  6. Odstranite nepotrebne poizvedbe z negativnimi ključnimi besedami.
  7. Hkrati pa, ob upoštevanju vseh zgoraj navedenih načel, še vedno poskušajte zagotoviti, da vaše besedilo ni nepomembno, ampak privlačno.
kaj ctr

Poskusite in analizirajte

Kreativno oglaševanje je dobrodošlo. Bolj nepričakovana napoved bo pritegnila več pozornosti. Zato bo visok CTR. To spletno mesto bo koristilo le.

Vendar pa je treba razumeti, da je pomembnost ustvarjalnosti v tej situaciji, njena skladnost z zahtevo stranke, najpomembnejša.

To pomeni, da lahko eksperimentirate in potrebujete. Včasih se nekaj nepričakovanega proda veliko bolje kot standard "Irons s 15% popustom". Toda vsak ustvarjalec mora zapreti bolečine pri strankah, igrati nasprotja in biti jasen in dostopen. Uporabite lahko jezik figurativnega mišljenja.

uporaba ustvarjalnih podob pri oglaševanju železa

Pri pripravi oglasov je pogosto smiselno upoštevati nekatera načela:

  1. Opišite koristi, ki jih bo stranka dobila pri nakupu izdelka tega proizvajalca ali od vas. Lahko je: hitra dostava; naročnina na popust; bližina določene postaje podzemne železnice; Osredotočite se lahko tudi na nekatere specifične lastnosti izdelka, kot so "perutnina", "ročno vezenje" in drugo.
  2. Oglas mora rešiti potencialni problem odjemalca. Na primer: "Preživite čas pri iskanju hotela? Za vas smo izbrali najboljše ponudbe."
  3. Kratkost je sestra talentov. Čim krajši je vaš oglas, tem bolje.

Ideje za oglaševanje lahko najdete na tisoče na spletu in neodvisno. Samo vi poznate svoj izdelek sto odstotkov. Preizkusite in s pomočjo analitike preverite, kako uspešen je bil ta ali ta poskus. Ne pozabite: vse je v vaših rokah, vključno z učinkovitostjo vašega oglaševanja.